דף הבית » בלוג » טיסה פרטית בשמי הארץ במסוק – רעיון למתנה מקורית ומיוחדת במינה

טיסה פרטית בשמי הארץ במסוק – רעיון למתנה מקורית ומיוחדת במינה

כמה פעמים יצא לכם לטוס לחו"ל במהלך השנים האחרונות? ייתכן שלא מעט. וכמה פעמים יצא לכם לטוס בשמי הארץ במסוק, כן כן, בישראל? אם התשובה לכך היא לעולם לא, כדאי שתדעו שאתם מפסידים! טיסה פרטית בשמי הארץ במסוק היא הזדמנות נפלאה להכיר את ישראל מזווית קצת שונה וליהנות מאטרקציה ששונה מכל מה שאתם מכירים. טיסות פרטיות בארץ במסוק הן גם רעיון מושלם למתנה מקורית ומיוחדת מאד, מתנה לבן או לבת הזוג, מתנה לילדים ובאופן כללי – לאנשים שאוהבים.

מתנה בהתאמה מלאה

את הטיסה הפרטית בשמי הארץ במסוק אפשר "לתפור" לפי צרכי הלקוח ובהתאם ללוח הזמנים הרלוונטי. זו יכולה להיות טיסה שמתמקדת כולה באזור צפון הארץ ועוברת מול נקודות העניין המרכזיות של האזור, זו יכולה להיות טיסה לאורך חופי ישראל, טיסות במרכז הארץ, וגם באזור ירושלים וים המלח. כך אפשר לראות כל כך הרבה נקודות ממעוף של ציפור, במקום דרך הרגליים ולשלב את זה עם פינוקים נוספים.

למקומיים ולתיירים

טיסה פרטית כמתנה היא הזדמנות גם להוקיר תודה למקבל המתנה ולפרגן לו עם פינוק מהסרטים. הטיסה הפרטית במסוק מתופעלת על ידי צוות מקצועי ומיומן, על ידי טייסים מנוסים מאד יחד עם צוות אוויר אדיב ונכים. הטיסה בפועל יכולה להתאים לקבוצה של עד 7 אנשים. מכיוון שאפשר להתאים את לוח הזמנים בהתאם לצרכים אפשר לשלב פעילויות נוספות בהמשך, שנכללות ביום הכיף הזה או בחופשה כולה.

גם תיירים שמגיעים לישראל יכולים ליהנות מאפשרות כזו, כך שאם אתם מארחים אצלכם אנשים מחו"ל, בין אם אלה בני משפחה ובין אם אלה חברים, תוכלו להזמין עבורם אטרקציה כזו כדי שיוכלו גם הם לראות את נופיה המרהיבים של ישראל מגבוה. המסלול יהיה מגוון ויאפשר לנוסעים לראות את נקודות העניין העיקריות והמוכרות. מדובר בכמעין סיור אווירי, סיור במסוק, שמציג את פניה של מדינת ישראל ממעוף הציפור. מהצפון ועד הדרום יש אינספור אטרקציות, יעדים ונקודות עניין שמומלץ לעצור בהם, מבחר של אפשרויות שלא תמיד מגיעים אליהן במהלך הטיול. בזכות טיסה שכזו אפשר לראות כמה שיותר ובפרק זמן קצרצר ולספוג חוויית ורשמים. תוכלו לצלם במהלך הטיסה, לקבל מידע חשוב אודות הנקודות שאתם רואים מלמעלה וגם הסברים ופרטים חשובים שכדאי לכם לדעת על הנופים המרהיבים.

רוצים להפתיע את האנשים שאתם אוהבים בטיסה פרטית במסוק וליהנות מחוויית טיסה מקומית, חוויה מיוחדת במינה? אם כן, חברת טמיר נתיבי אויר היא הכתובת המתאימה עבורכם. לסקירת כלל שירותי החברה, לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים אודות השירותים, צרו קשר בטלפון 03-6998883