דף הבית » בלוג » טיסה פרטית ללונדון

טיסה פרטית ללונדון

מבקשים לטוס ללונדון לחופשה עם משפחה או חברים? נדרשים להגיע ללונדון לפגישת עסקים? מעדיפים להגיע ללונדון עם טיסה פרטית? כדאי שתצרו קשר עם חברת טמיר נתיבי אוויר, המובילה בתחום הטיסות הפרטיות בישראל, שתיקח אתכם ליעד בכל מועד מבוקש, עם שירות וי.איי.פי. אישי ונעים.

למה לבחור בטיסה פרטית

אנשים מבקשים להזמין מאתנו טיסה פרטית ללונדון מסיבות הינם שונות ומגוונות. למשל  הזמנת טיסה פרטית חוסכת את הצורך למצוא טיסה פנויה במועד מבוקש ואת ההמתנה הממושכת בשדה התעופה, או את הצורך להתפשר על טיסות ארוכות ומייגעות עם עצירות ביניים. כמו כן אנשי עסקים מעדיפים טיסות אלו באפשרן להגיע ללונדון במהירות, נוחות וביטחון, עם זמן טיסה איכותי ופרטי שניתן לנצל לעבודה או מנוחה. זאת בעוד שאנשים פרטיים, בני משפחה או קבוצת חברים מזמינים טיסות פרטיות ללונדון מתוך רצון להתפנק ולהפוך את זמן הטיסה לחוויה ייחודית ומגבשת. בנוסף, בימנו בתקופת הקורונה רבים מעדיפים להימנע מטיסות מסחריות המהוות מקור להדבקה, ובוחרים במקומן להזמין טיסה פרטית לחו"ל.

מתמחים בטיסות פרטיות ללונדון

חברתנו מתמחה בהשכרת טיסות פרטיות ללונדון ויעדים נוספים ברחבי אירופה והעולם. את הטיסות אנו מספקים בהתאם לצרכי הלקוח כטיסות מנהלים, כטיסות עסקים או כטיסות פרטיות., והן מעניקות שורה של יתרונות מהותיים:

  • טיסות פרטיות מאפשרות הגעה ללונדון ביעילות וביטחון, בדרך המהירה והקצרה ביותר, עם בחירת מסלול טיסה הכי נוח וקצר ונחיתה בשדה התעופה הקרוב ביותר ליעדכם בלונדון או באנגליה, לרבות אפשרות לנחיתה בשדות תעופה קטנים ולא ראשיים.
  • השירות שלנו זמין בכל שעה ויש לנו את היכולת לספק טיסות ללונדון גם בהתראות קצרות, לצד הזמנת  טיסה בכל מועד, יום ושעה.
  • במהלך הטיסה תזכו בשירות וי.איי.פי בהתאמה אישית מלאה לרצונות שלכם על ידי צוות מיומן, אדיב ונעים הליכות. ההתאמה כוללת תפריט כבקשתם, הסעות מהבית לשדה התעופה, הסעות בחו"ל ועוד.
  • חברתנו דואגת לכל סידורי הטיסה שלכם לרבות קליטה בשדה התעופה בארץ, ליווי וקיצור הליך ביקורת דרכונים והעברת בדיקות ביטחון, והסעה עד פתח המטוס.
  • טיסה פרטית הינה טיסה מפנקת במיוחד עם מטוס יוקרתי, מרווח ומצויד, חדיש ובטוח.

טיסות עסקיות ופרטיות ללונדון

שירותי טיסה פרטית ללונדון שאנו מספקים מבוקשים על ידי מנהלים ואנשי עסקים רבים, ישראלים ובריטיים, באפשרן לתכנן לוחות זמנים שמתאימים להם. כמו כן מדובר בשירות יעיל שמחויב לסודיות, המבוצע על ידי צוות מקצועי ומיומן הזמין לענות על כל צורך ובקשה של הנוסע העסקי.

מעבר לכך שירותינו מבוקשים גם על ידי אנשים פרטיים רבים, כאשר בדרך כלל מדובר בקבוצות של בני משפחה או חברים המבקשים להגיע ללונדון מסיבות שונות. למשל יש המבקשים להגיע ללונדון לחופשה, לאירוע משפחתי, למשחק כדורגל או להופעה, וכדומה. בכל מקרה בחירה בהשכרת מטוס פרטי ללונדון מעניקה טעם ייחודי לנסיעה, עם שירות אישי אדיב וחם לאורך כל הדרך, ליווי וקיצור הליכים בשדות התעופה בארץ ובלונדון.

צוות  אוויר  וקרקע מקצועי

הטיסות הפרטיות שלנו ללונדון מבוצעות על ידי צוות אוויר וקרקע מקצועי, מיומן ואדיב. הצוות כולל טייסים יוצאי חיל האוויר עם ניסיון עשיר בטיסות בינלאומיות, שיש מאחוריהם אלפי שעות טיסה ושכל הזמן עוברים בהתאם לדרישות התקן רענונים והכשרות, המבטיחים שמירה על רמות בטיחות ומקצועיות גבוהות ומחמירות ביותר.

הזמנת מטוס פרטי ללונדון

להזמנת טיסה פרטית ללונדון ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם טמיר נתיבי אוויר בטלפון 03-6998883.