דף הבית » בלוג » טיסה פרטית לקפריסין

טיסה פרטית לקפריסין

לטוס לקפריסין בסטייל

קפריסין היא יעד תיירותי נחשק מאד תודות לנופים שבה, לחופי הרחצה שהיא מציעה וכמובן לאתרי הנופש המעולים ובתי המלון הנהדרים שיש לה להציע. במרחק טיסה קצר נמצאת מדינה קטנה ואהובה, מדינה עם אווירה ים תיכונית שמוכרת לנו, אך עם "נגיעות" אירופאיות שמוסיפות לה לא מעט. מעבר לעובדה שהיא קרובה אלינו מאד, גם מזג האוויר שבקפריסין דומה מאד לזה של ישראל, מה שהופך אותה ליעד מושלם לבקר בו כמעט לאורך כל חודשי השנה. יש טיסות סדירות שיוצאות לקפריסין, טיסות של חברות התעופה השונות, ויש גם דרך נוספת לעשות את זה באמצעות טיסה פרטית לקפריסין.

כמה זה עולה

אם בעבר הטיסות הפרטיות כוונו בעיקר לעשירון העליון, הרי שכיום טיסה במטוס פרטי לקפריסין מוצעת במחירים אטרקטיביים הרבה יותר, שיכולים להתאים לרבים, המעוניינים לטוס אליה עם סטייל וליהנות גם מפרטיות מלאה, כמו גם משירות ברמה גבוהה. המתעניינים בהזמנת טיסה פרטית לקפריסין מחיר ופרמטרים נוספים, יגלו שמדובר אמנם בטיסה שיקרה הרבה יותר מטיסה סדירה אליה, אך הדבר בהחלט ניתן למימוש ואיננו מצריך שבירת תכנית חיסכון. עלות טיסה פרטית לקפריסין נקבעת בהתאם לפרמטרים שונים, כמו מספר הנוסעים וגם התקופה בשנה, ומומלץ מאד לערוך את כל הבירורים הנדרשים וגם להשוות מחירים לפני שיוצאים לחופשה.

יתרונות רבים לטיסה אחת

היתרונות הבולטים של טיסה פרטית הופכים אותה לשירות, שהפך בשנים האחרונות למבוקש מאד ולא בכדי. מכיוון שקפריסין היא יעד פופולארי מאד, יש לא מעט נופשים שבוחרים לטוס אליה. הטיסות הסדירות לקפריסין עמוסות בנוסעים ומכיוון שמחיר הטיסה הוא זול יחסית, השירותים שמוענקים לנוסע הם בסיסיים. מדובר, כאמור, ביעד קרוב, משמע הטיסה לקפריסין קצרצרה, ובכל זאת- אין כמו לטוס לקפריסין בסטייל ולהתחיל את החופשה ביעד המקסים הזה ברגל ימין ועם המון המון פינוקים. בטיסה פרטית נהנים הטסים מצוות קרקע שמלווה אותם החל מההגעה לשדה, מצוות אוויר צמוד וכמובן בטיסה נוחה ונעימה לאורך כל הדרך. האוכל טוב, השירות נפלא והאווירה נינוחה מאד, וללא כל הפרעה.

לטוס במטוס פרטי לקפריסין הוא חוויה נפלאה והזדמנות ליהנות מחופשה חלומית עוד לפני ההגעה אל היעד. בשל הביקוש לשירות הזה, מומלץ מאד לדאוג להזמין את הטיסה מראש, ובייחוד אם מתכננים להגיע לקפריסין בשיא עונת התיירות, בחודשי הקיץ החמימים. לא לשכוח להזמין גם מקום לינה מראש ולבדוק מסלולי טיול ואטרקציות רלוונטיות, שאפשר לשלב במהלך החופשה (חוץ מבטן גב…). חופשה שכזו היא בהחלט פתרון למי שרוצה לבלות באוויר בטיסה קצרה ונעימה מאד, אך לא לשכוח לפנות אך ורק אל המומחים – אל חברות המתמחות בטיסות פרטיות.

רוצים לבלות את החופשה הבאה שלכם בקפריסין ומעוניינים להגיע אליה בטיסה פרטית? אם כן, חברת טמיר נתיבי אויר היא הכתובת הנכונה עבורכם. לסקירת כלל שירותי החברה, לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים אודות השירותים, צרו קשר בטלפון 03-6998883