דף הבית » בלוג » טיסות פרטיות לאירופה

טיסות פרטיות לאירופה

טיסה פרטית – ליהנות מיתרונות רבים

יבשת אירופה מציעה מבחר עצום של מדינות תיירותיות נהדרות, שיש בהן לא מעט מה לראות ומה לעשות. אלו יכולות להיות מדינות קרובות יותר כמו קפריסין ויוון, ומדינות רחוקות יותר כמו בריטניה הגדולה ומדינות צפון אירופה, כמו פינלנד או שבדיה. כך או כך, מדובר ביעד מושלם לחופשה קצרה או ארוכה, יעד שמתאים לכל הגילאים ולכל סוג וסגנון של חופשה. טיסות לאירופה יוצאות מישראל באופן קבוע ובתדירות גבוהה מאד. חלקן טיסות ישירות וחלקן טיסות עם עצירות ביניים. טווח המחירים הוא רחב והוא נקבע בהתאם ליעד, למועד בשנה וגם לסוג הכרטיס ומדובר בהזדמנות נפלאה להכיר יעדים נהדרים ומרתקים.

לצאת לדרך

לצד הטיסות המסחריות, הטיסות הסדירות, קיימת אפשרות נוספת ששירתה עד היום בעיקר אנשי עסקים ובייחוד את בני המעמד העליון. מדובר בטיסות פרטיות, במטוס פרטי, במחירים הוגנים ונוחים. נכון, מחיר טיסות פרטיות לאירופה הוא יקר יותר מזה של הטיסות הסדירות, אך הוא בהחלט זול יותר מכפי שהיה בעבר, ובכל מקרה – גם בהחלט מצדיק את עצמו. כל טיסה פרטית לאירופה, ולא משנה לאיזה יעד היא יוצאת, מבטיחה פינוק של ממש ושירות ברמה גבוהה. במקום להצטופף בבידוק הביטחוני בשדה התעופה לפני הטיסה, במקום לשבת במושב צפוף כשבקושי יש מקום לרגליים ובמקום לאכול "אוכל של מטוסים" שלא תמיד ערב לחיך שלנו, ישנה אפשרות אחרת, טובה בהרבה – טיסה פרטית הישר לאירופה.

קבלת פנים מרהיבה

לטיסה הפרטית יש יתרונות רבים והיא דרך נפלאה לפתוח את החופשה. תוכלו לטוס בנעימים במשך כמה שעות ללא הפרעתם של נוסעים אחרים, רק אתם, בני המשפחה, החברים הקרובים וכל מי שתרצו שיצטרף אליכם לחופשה. את פניכם בשדה התעופה יקבל צוות הקרקע ובהמשך, על המטוס, ישרת אתכם במקצועיות הרבה צוות האוויר של אותה הטיסה. כך תוכלו לבלות את החופשה שלכם באירופה, בין אם זו חופשה קיצית או חופשה חורפית, ביעד האהוב עליכם ובתנאים שתמיד חלמתם עליהם. מכיוון שמדובר באפשרות שהפכה לפופולארית מאד לאחרונה ובייחוד בשל היתרונות הרבים שהיא מציעה, כדאי לכם לדאוג לשריין לעצמכם את הטיסה הפרטית הזו כמה שיותר מראש.

שימו לב שאתם נעזרים בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה, שמבטיחה לכם, לצד הבטיחות הרבה במהלך הטיסה, גם שירות ברמה גבוהה ללא פשרות ואפשרויות טיסה מגוונות למבחר של יעדים שונים, בהתאם לדרישה. בדקו גם מהן שעות ההמראה ושעות הנחיתה ותכננו לכם היטב את החופשה, כולל הזמנת מקום לינה וקביעת מסלול טיול שיתאים לאופיים של כל המשתתפים.

מתכננים נופש באירופה ביעד כלשהו או עושים עסקים באירופה באופן יום יומי כמעט? רוצים לבחון אפשרות של טיסות פרטיות או עסקיות אל היעד? אם כן, חברת טמיר נתיבי אויר היא הכתובת הנכונה עבורכם. לסקירת כלל שירותי החברה, לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים אודות השירותים, צרו קשר בטלפון 03-6998883