דף הבית » בלוג » טיסות פרטיות ליוון

טיסות פרטיות ליוון

לטוס ליוון במטוס פרטי – ליהנות באוויר מחוויה מיוחדת במינה

יוון, כמו גם האיים המרהיבים שלה, היא יעד תיירותי אהוב על ישראלים רבים, שנוהרים אליה בהמוניהם בעיקר בחודשי הקיץ החמים. יש ביוון משהו מיוחד, כמותו לא מוצאים במקומות אחרים. שמש חמימה בשמיים, חופי רחצה מרהיבים באיים המשגעים, היסטוריה ארוכת שנים וטבע משגע ושלל של מסלולי הליכה, המתאימים לכל הגילאים. טיול ליוון יכול להתמקד אך ורק באיים ולכלול בעיקר בטן גב, הוא גם יכול להתמקד בחלקה הצפוני של המדינה, שם מתאים לטייל רגלית ולצאת גם לטיולי ג'יפים, או דווקא להיות בעיר הגדולה שבה, באתונה הבירה, כדי לחוות ולראות כמה שיותר וללמוד רבות אודות ההיסטוריה של המדינה.

מחירים משתלמים

בשל הביקוש הרב מציעות חברות התעופה מספר גדול מאד של טיסות סדירות או טיסות עם עצירות ביניים ליוון. עלותן של הטיסות הללו איננה גבוהה ואפשר, בזכותן, ליהנות מיופי של חופשה. לאחרונה הצטרפו לרשימה אפשרויות נוספות וזוהרות: טיסות פרטיות ליוון, שירות ייחודי המוצע על ידי חברות המתמחות בהוצאת טיסות פרטיות ועסקיות. כאשר אתם עולים על מטוס פרטי ליוון במקום על מטוס שמכיל עשרות נוסעים (או יותר) אתם נהנים מחוויית טיסה מסוג אחר. זה מתחיל עוד בשלב הזמנת שירותי השכרת מטוס פרטי ליוון וממשיך עד לנחיתה עצמה במדינה.

בירור בענייני טיסה פרטית ליוון מחיר ופרמטרים נוספים יעלה בפניכם מבחר של אפשרויות נהדרות ותגלו שהמחיר בהחלט סביר ופחות מכפי שייתכן וחשבתם. מחיר טיסה פרטית ליוון איננו גבוה כל כך ואפשרות של טיסה פרטית לכרתים או טיסה פרטית למיקונוס למשל כבר איננה מיועדת אך ורק לעשירים. גם בני המעמד הבינוני יכולים מהיום להרשות זאת לעצמם והמחירים האטרקטיביים הופכים את האפשרות הזו לכדאית ומשתלמת במיוחד.

להתחיל את החופשה עוד לפני הטיסה

במהלך הטיסה הקצרה ליוון תיהנו משירות אישי ומשפע של פינוקים נהדרים שיהפכו את חוויית הטיסה שלכם, שעד עתה וודאי היתה סטנדרטית למדי, למשהו מהסרטים! חופשה היא פסק זמן והזדמנות להתרחק מכל מה שאתם מכירים. מרגע העלייה למטוס הפרטי תוכלו להשאיר את הכול ולהתחיל את החופשה שלכם עוד לפני שהגעתם אל היעד הסופי. לא משנה באיזה אי מדובר או מהו משך החופשה שלכם ביוון, אין כמו טיסה פרטית במטוס מסוגנן עם שירות ברמה גבוהה וצוות אוויר וגם קרקע חביב ונעים. הצוות ישמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את כל מה שאתם צריכים כדי להעביר את הטיסה בדיוק כפי שהייתם רוצים.

מעוניינים לדעת כמה עולה מטוס פרטי ליוון ומה כולל השירות? אם כן, חברת טמיר נתיבי אויר היא הכתובת הנכונה עבורכם. לסקירת כלל שירותי החברה, לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים אודות השירותים, צרו קשר בטלפון 03-6998883