דף הבית » בלוג » מטוס פרטי להשכרה

מטוס פרטי להשכרה

לטוס במטוס פרטי עם שירותים נלווים ומפנקים

כולנו אוהבים לקבל את מלוא תשומת הלב מהאנשים שסביבנו, וגם מספקי שירותים המציעים לנו שירות מסויים. כאשר מדובר בטיסות, אין כמו מטוס פרטי להשכרה שיציע לנו את האווירה המתאימה ואת כל מה שצריך לחופשה מושלמת או לטיסה לצרכי עסקים בכל מקרה יעדים. השכרת מטוס מנהלים, שירות ייחודי המוצע כיום הן לאנשים פרטיים והן לאנשי עסקים, היא הזדמנות ליהנות משירות ברמה גבוהה במיוחד, שירות מפנק, יעיל מאד וגם כזה המותאם נקודתית לצרכיהם של הנוסעים.

מבחר רחב של אפשרויות שונות

בכל הקשור לנושאים כמו השכרת מטוס פרטי מחיר ופרמטרים נוספים, מדובר בפתרון נהדר שמחירו כיום אטרקטיבי מאד, כך שאיננו עוד אמצעי להגיע ממקום למקום השמור אך ורק לבעלי הממון. יותר ויותר אנשים פרטיים מבינים כיום שאם הם רוצים ליהנות מחוויה נפלאה ומטיסה באיכות גבוהה, כדאי להם לשקול אפשרות של חכירת מטוס פרטי, שייקח אותם ליעד קרוב או רחוק במסגרת טיסה בשמי הארץ, אולי, או טיסה לאחת ממדינות אירופה המתויירות. אם אתם מחפשים מידע על מטוס פרטי להשכרה מחיר ועוד, תגלו שישנן לא מעט חברות המציעות זאת, חברות מנוסות, מיומנות ומקצועיות מאד.

שירות אישי לנוסע, לפני ואחרי הטיסה

אפשרות של טיסה פרטית היא הזדמנות גם ליהנות משירותים נלווים ומפנקים. שירותי ה – VIP האלה מתחילים עוד בשדה התעופה, לפני הטיסה, בשלב הבידוק הביטחוני, והם ממשיכים בכל הקשור להזמנת המלונות ללקוח, להסעות עבורו ביעד שאליו מגיעים, לשירותי קייטרינג מפנק במהלך הטיסה ולמעשה – לשירות אישי וצמוד החל משלב ההזמנה. תוכלו להזמין הסעה פרטית שתיקח אתכם בנוחות המרבית הישר לשדה התעופה וגם תאסוף אתכם ביעד עצמו, לאחר שנחתתם, ובכל שעה. האוכל המוגש לכם במהלך הטיסה יכול להתבסס על כיבוד קל או ארוחות מלאות והוא כולל גם מבחר של משקאות לפי בחירתכם. ובכל נשכח גם את המלונות שידאגו להזמין עבורכם במסגרת השירותים הנלווים, מלונות שמתאימים לכם לכל הצרכים.

רגע לפני שאתם מזמינים את השירות, כדאי לכם להגדיר במדויק את הצרכים שלכם ולבחון את כלל השירותים שמציעה לכם החברה. אספו כמה שיותר פרטים כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ואל תחששו לבדוק ולשאול. האפשרויות הן רבות ומגוונות ומטרתו של כל השירות הזה היא להפוך את הטיסה, את השלב המקדים לה וגם את זה שאחריה, לחוויה נפלאה, במסגרת חופשה מפנקת ונעימה.

רוצים לשכור מטוס לטיסה פרטית בשמי הארץ או ליעד כלשהו בחו"ל? שירות ברמה גבוהה, מחירים נוחים ופינוקים הם פרמטרים שחשובים לכם? אם כן, חברת טמיר נתיבי אויר היא הכתובת המתאימה עבורכם. לסקירת כלל שירותי החברה, לחצו כאן, ולקבלת פרטים נוספים אודות השירותים, צרו קשר בטלפון 03-6998883