דף הבית » בלוג » השכרת מסוק לחתונה

השכרת מסוק לחתונה

מתכננים את החתונה שלכם? מבקשים ליצור כניסה לחתונה כמה שיותר מפתיעה ומיוחדת? מה דעתכם על השכרת מסוק לחתונה דרך חברת טמיר נתיבי אוויר, שיעניק לכם את הכניסה הכי מרשימה, רומנטית ומיוחדת שאפשר לבקש.

כניסה מיוחדת ומרגשת

השכרת הליקופטר לחתונה מאתנו תעניק לכם כניסה מרגשת כמו מהסרטים. בתור התחלה הכניסה למסוק והטיסה בו כבר תוציא אתכם מאווירת המתח המקדימה לאירוע ותכניס אתכם לחוויה מרגשת וחדשה רק של שניכם, מנותקים מהעולם, עם מבט-על על החיים, שכל כך מתאימה למעמד אליו אתן צועדים ויוביל אתכם לדרך חדשה בחיים. עכשיו דמיינו את האורחים המופתעים כאשר מסוק ילך ויתקרב למתחם האירוע , ינחת בו וממנו יצאו החתן והכלה. במילים אחרות, הגעה עם מסוק לחתונה שלכם תעניק לה פתיחה בלתי נשכחת.

טיסה מהנה וחווייתית ליעדים שונים

בחירה בשירותי חברתנו להשכרת מסוק לחתונה תעניק לכם שירות מקצועי ואמין, השם דגש על לוחות זמנים, שירות אדיב ואיכות החוויה. חברתנו מחזיקה בסוגים שונים של מסוקים היכולים להטיס עד שבעה נוסעים עם שירות וי.איי.פי השם לב לכל פרט ופרט בטיסה. כמו כן טיסות אלו יכולות להגיע למגוון יעדים ברחבי הארץ, ללא צורך בשדה תעופה. תוכלו לשלב את ההגעה עם נתיבים שונים מעל שמי הארץ, בין אם בצפון מעל להרי הגליל, רמת הגולן והכנרת,  לאורך מישור החוף, מעל ערי המרכז כמו יפו או ירושלים, או בדרום עם טיסה מעל לים המלח ועוד. צוות החברה ידאג לארגן את כל סידורי הטיסה הנדרשים ולכם כל שנשאר לעשות זה לקבוע מקום, תאריך ושעה וליהנות.

 השכרת מסוקים לכל יעד

מלבד השכרת מסוקים לחתונות, עמנו תוכלו להשכיר מסוק לעוד מגוון צרכים נוספים. למשל אנו משכירים מסוקים לאירועים פרטיים כמו הצעות נישואין באוויר, בר ובת מצווה, הופעות וכדומה.

כמו כן אנו משכירים מסוקים לאנשי עסקים בכל מועד ולכל יעד מבוקש, גשרוצים לחסוך בזמן יקר, עם שירות אישי והמתנה של המסוק עד לסיום הפגישה והחזרה לנקודת המוצא או כל  יעד אחר.

בנוסף אנו משכירים מסוקים לסיורי תיירות מרגשים ומיוחדים, עם נקודת מבט שונה להכרת הארץ. את הסיורים ניתן לבצעם במגוון מסלולים לרבות התאמת מסלול אישית. כמו כן אנו משכירים מסוקים עבור טיסות צילום אוויר, למשל לצורכי מיפוי, לצילומי טבע ונוף, להפקת סרטים, חדשות ועוד. הצילומים מבוצעים עם טייסים מנוסים בתחום שיספקו לכם תנאי צילום אופטימאליים, מכל גובה וזווית מבוקשים וללא תזוזות.

להיות בידיים הכי טובות שאפשר

על ידי בחירת שירותי השכרת מסוקים של חברתנו אתם יכולים להיות רגועים שאתם בידיים טובות, עם חברת תעופה פרטית המובילה בישראל, הפועלת בתחום כבר קרוב לעשרים שנה, בעלת רישיון הפעלה מטעם רשות התעופה האזרחית ומשרד התחבורה. מאחורי החברה יש שורה ארוכה של לקוחות פרטיים, ציבוריים ומוסדיים, לרבות משרד ראש הממשלה, משרד התיירות ומשרד הביטחון.

כמו כן החברה מתנהלת עם הקפדה רבה בכל הקשור לבטיחות, מקצועיות ושירות לקוחות, עם אפשרות להזמנת טיסות בכל מועד, יום ושעה בשבוע. צוות האוויר של חברתנו מורכב מטייסים מנוסים יוצאי חיל האוויר, שיש מאחוריהם אלפי שעות טיסה. לטייסים ולצוות הקרקע יש ניסיון רב בטיסות פנים ארציות. בנוסף כל המסוקים שלנו מתוחזקים בקפידה עם סטנדרטים גבוהים במיוחד, ועומדים בכל דרישות הבטיחות והתקן המחמירות ביותר.

 השכרת מסוק לחתונה

 להשכרת מסוק לחתונה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם טמיר נתיבי אוויר בטלפון 03-6998883.